Idag var Mazzola och Laudrup ute på cykeltur, en långtur, närmare bestämt 5 mil och 400 meter. I cykelsporten är det en stor fördel att ligga bakom och liksom bara ”åka med”. När man samarbetar är det den som är har störst kroppshydda och är starkast som ska göra det mesta av dragjobbet. Nu uppstod genast en förvirring, men de kom överens om att styrka trumfar kroppshydda, så Mazzola fick göra hela dragjobbet. Sista 2,5 milen i motvind gick det trögt för Laudrup, men, så är det 25 meter kvar. Vad gör karln? Han spurtar förbi Mazzola och börjar hojta ”Jag vann! Jag vann!”. Jag menar, vem gör så? Laudrup förklarar rodnande tilltaget med sin norska bakgrund.