I dagens första match för A-laget mot Zenit hade vi inte skuggan av en chans, Bäst kämpade Laudrup och Zlatan, med 683 resp 674. Slutresultat 2-18. Nu var uppvärmningen fixad. Efter några bananer och mackor kom vi ut som ett nytt lag mot Zenit F. Efter 5-5 i halvtid kunde vi springa ifrån till en seger på 13-7. Hjältarna var Zlatan med 767 och Weah med 744. 703 vardera på Laudrup och Kakà var väl heller inte helt misslyckat. Vi minns med stolthet Weahs startserie på 236. Det kommer mera, var så säker. Märkligt att 8 trötta gubbar kunde öka kägelpoängen med 400 p (50 per spelare) mellan matcherna. Nu har vi 4 veckor på oss att “olja in” oss inför kommande matcher.
Första segern
Ett svar på “Första segern”
Kommentarer är stängda.
Honda är värd en bragdmedalj. Tre matcher på raken! Bra gjort unge man!