Eurojackpot tisdag
Hej! Det blev lite fel när jag skulle lägga in raderna på Eurojackpot så här kommer ett nytt försök att få till det!

Eurojackpot tisdag
- Tomas Lorenz
- 250915
- Kommentarer inaktiverade för Eurojackpot tisdag
Hej! Potten på Eurojackpot ligger fortfarande på över miljonen så här kommer några rader till tisdagens dragning! Det är bara att hoppas på det bästa!
Jag är så besviken
- Mats Hellsten
- 250915
- Kommentarer inaktiverade för Jag är så besviken
Det gick inte så bra i helgen. Jag är så besviken. Inte på någon klubbkamrat, inte på någon UK-chef och inte på någon oljeprofil, Nej, jag är bara så besviken på mig själv. Efter 60 års tävlingsbowlande borde man kunna analysera och rätta till spelet under fyra långa serier. Men icke! Jag har dock hittat en liten delförklaring. I början av den första serien slutade resåren i mina kalsonger att fungera. Kallingarna ville bara hasa ner mot knäna. Och ändå var dom av märket Dressman Golden Explorer. Jag var tvungen att spela med vänster hand hållande i långbyxorna och kalsongerna samtidigt och pendla med höger. Det blev en säregen, något hämmad stil. Och inte kunde jag ändra till tvåhandsfattning. Idag har jag reklamerat kalsongerna hos Dressman. Dom var helt oförstående och lurade i stället på mig en 4-pack nya kalsonger, en tröja och en skjorta. Ibland går allting snett.